Atbildes uz klientu aktuālākajiem jautājumiem

01.02.2018.

Šobrīd Tildes Jumja tehniskais atbalsts ir ārkārtīgi noslogots un to sazvanīt ir ļoti grūti. Lūdzam rakstīt e-pastus, jo uz tiem speciālisti atbild no 6:00 līdz 22:00 un cenšas uz visiem atbildēt pēc iespējas ātrāk rindas kārtībā, izņēmumi ir situācijas, kas prasa padziļinātu izpēti.

Zemāk apkopotas atbildes uz šobrīd aktuālākajiem klientu jautājumiem. Varbūt Jūsu jautājums ir te?


IIN aprēķins

IIN aprēķins ir atkarīgs no tā vai darbinieka kartītē => nodokļi => algas nodokļu grāmatiņa IR vai NAV ielikta pazīme Ir iesniegta EANG.

Ja EANG nav norādīta pazīme, tad aprēķins veidojas pēc VID metodikā norādītās formulas, kas paredzēta otrai darba vietai.

VID mājaslapā ir pieejamas formulas aprēķinam, ja darbiniekam nav iesniegta nodokļu grāmatiņa => otrā darba vieta: skatīt ŠEIT


MUN maksātājiem

Ja uzņēmums ir MUN maksātājs, tad TJ Personāls nav izmantojams, jo nav paredzēts datu eksports uz TJ un attiecīgi nebūs pieejami dati MUN deklarācijā. Algu aprēķini MUN gadījumā jāveic ir TJ datu bāzē, jo uz MUN maksātājiem neattiecas jaunās likumdošanas izmaiņas, kas ieviestas TJ Personālā.


Tabeles aizpildīšana

Lai veiktu manuālu tabeļu veidošanu Personāla iestatījumos => Algas iestatījumi => jāieliek pazīme “Atļaut veikt izmaiņas darba laika tabelē”.


Noklusētā kalendārā pievienots jauns notikums SD => svētku diena darba dienā (piemēram, 1. janvāris).

Šo notikumu nosaka Darba likums:

74.pants. Atlīdzība gadījumos, kad darbinieks neveic darbu attaisnojošu iemeslu dēļ

8) neveic darbu svētku dienā, kas iekrīt darbiniekam noteiktajā darba dienā;

 

Tildes Jumja lokālās instalācijas gadījumā nevar pieslēgties TJ Personālam, ja datu serveris ir cits uzņēmuma dators.

Ja uzņēmumā tiek izmantots standarta ugunsmūris, uz datu servera nepieciešams Sākuma programmā sadaļā Rīki > Konfigurācija >Datu servera iestatījumi izņemt pazīmi Atļaut Tildes Jumis izmantošanu iekšējā tīklā. Pēc šīs darbības restartēt datu serveri un pazīme jāieliek atkārtoti. Ja pēc šo darbību veikšanas joprojām nevar pieslēgties, sūtiet e-pastu uz jumis@tilde.lv


TJ Personāls atjauninājumi

Ja izmantojat mākoņa pakalpojumu Tildes Jumis Pro, tad TJ Personāls jaunināt nav nepieciešams, tas notiek automātiski.

Jaunināšanu nepieciešams veikt tikai tiem datiem, kas izvietoti lokālajos serveros. Par to, ka ir iznākusi jaunāka TJ Personāls versija un pieejams atjauninājums, liecina paziņojums ekrāna augšējā labajā stūrī tad, kad tiek palaists TJ Personāls.

Jaunināšana jāveic tikai uz datu servera, atverot sākumprogrammā => Rīki => jauninājums => jaunināt TJ Personāls. Uz pārējiem datoriem jaunināšana nav jāveic.


Kāda informācija nepieciešama rakstot e-pastu uz jumis@tilde.lv?

Rakstot e-pastu par Tildes Jumja funkcionalitāti, tajā jāiekļauj atbildes uz šiem jautājumiem:

  • Vai ir uzlikts jaunākais izlaidums? Norādīt versiju.
  • Kādas darbības tiek veiktas?
  • Kādas rezultāts izveidojas?
  • Kāds rezultāts nepieciešams?

Ja e-pastu rakstat tādēļ, ka uz ekrāna ir redzams kāds paziņojums, nepieciešams izveidot ekrānuzņēmumu un to iekopēt, piemēram, Wordā. Iekopējot bildi tieši e-pastā, tā reizēm kļūst nesalasāma, kas radīs papildus jautājumus no atbalsta speciālistiem.

Noteikti izmantojiet pilnu ekrāna uzņēmumu, nevis tikai izgrieztu paziņojumu, jo bieži fonā redzamie logi dod svarīgu papildus informāciju.


Atpakaļ