Kā uzsākt darbu ar Tildes Jumis Pro

Jaunajiem klientiem

Pirms sākt darbu ar Tildes Jumis Pro, pārliecinieties, vai jūsu dators atbilst tehniskajiem parametriem, kādi nepieciešami sistēmas darbībai. Ja Tildes Jumī Pro izmantosiet arī Tildes Jumis Personāls, tad tā tehniskās prasības nedaudz atšķiras.

Tildes Jumis Pro mākoņpakalpojumu pirmās 30 dienas jums būs iespēja izmantot pakalpojumu bez maksas. Lai uzsāktu darbu, Jums ir jāaizpilda reģistrācijas forma.

1 Aizpildiet reģistrācijas formu

Svarīgi ir norādīt aktuālu e-pasta adresi, jo turpmāk šī e-pasta adrese būs Jūsu konta administratora lietotājvārds.

2 Apstipriniet reģistrāciju un distances līgumu

Jums uz e-pasta adresi būs nosūtīts pieteikuma apstiprinājums. Pēc apstiprināšanas Jums ir jāievada uzņēmuma nosaukums, vai, ja pakalpojumu reģistrējat kā privātpersona, tad vārds un uzvārds. Ļoti svarīgi ir nekļūdīties norādot juridisko vai fizisko personu, jo šai personai tiks sagatavots distances līgums un licence, kas ir juridiskais pamats Tildes Jumis pakalpojumu izmantošanai. Piekrītot līguma nosacījumiem Jūs saņemsiet distances līgumu (ļoti svarīgi ir iepazīties ar līguma saturu, Jūsu tiesībām un atbildību).

3 Jauna uzņēmuma pievienošana

Norādiet uzņēmuma nosaukumu, un, ja Jums ir pieejama datu bāzes kopija, tad droši varat norādīt šīs kopijas atrašanās vietu un augšupielādēt kopiju. Ja Jums nav kopijas, tad Jums nav jāizvēlas augšupielādes iespēja, - vienkārši nospiediet turpināt!

Lai pilnvērtīgi strādātu ar Tildes Jumis Pro mākoņpakalpojumu grāmatvedības un uzskaites nodrošināšanai, Jums ir jāveic klienta vides lietotnes instalācija.

1 Serveris

Ja Jūs vēlaties daļu vai visus datus apstrādāt nevis mākonī, bet savā (lokālajā serverī), tad, ja esat veikuši apmaksu par vismaz vienu mēnesi Tildes Jumis Pro pakalpojumam, Jums ir pieejama licence un instalācijas atslēga. Šo instalācijas atslēgu Jūs varat izmantot servera instalēšanai.

Lai strādātu ar Tildes Jumi, Jums ir jābūt atbilstošiem reģionālajiem iestatījumiem. Programmā ir iestrādāta iespēja automātiski iestatīt reģionālos iestatījumus, atverot Tildes Jumis Sākumprogrammu, tad izvēlēties sadaļu Rīki > Konfigurācija un nospiest uz Uzstādīt reģionālos iestatījumus.

Katram darbiniekam, kurš strādās ar sistēmu, ir jāizveido savs lietotāja vārds un parole.

1 E-pasta adrese

Veidojot lietotājus, svarīgi ir norādīt aktuālu e-pasta adresi, jo lietotājam būs jāapstiprina lietotāja izveidošana un jāveic reģistrācija. Lai pakalpojuma izmantošana būtu droša, ļoti svarīgi ir izvēlēties drošu paroli un ar savu paroli nedalīties.

2 Lietotāju skaits

Pakalpojums uzskaita tikai vienlaicīgos lietotājus, līdz ar to, ja vēlaties, droši varat veidot vairāk lietotājus nekā licencē ir uzrādīts – galvenais, lai no visiem lietotājiem vienlaicīgi nestrādātu vairāk kā licencē norādīts.

3 Lietotāju tiesības

Katram lietotājam var norādīt, kādas darbības viņš varēs veikt sistēmā. Sistēmas administratoram ir visaugstākās tiesības. Pārējiem lietotājiem tiesības var piešķirt pēc vajadzības.

Turpmākie secīgie soļi, lai uzsāktu darbu ar sistēmu:

  • Uzņēmuma informācijas ievadīšana Konfigurācijā
  • Kontu plāna pieskaņošana uzņēmuma vajadzībām
  • Preču un Partneru katalogu aizpildīšana. Pamata informāciju preču un partneru katalogos iespējams arī ieimportēt no MS Excel dokumenta, ja tas sagatavots formātā, kādu Tildes Jumis var paņemt pretī. Ja vēlaties veikt datu importu, atsūtiet e-pasta pieprasījumu uz jumis@tilde.lv un Jums tiks nosūtīts apraksts.

Klientiem, kas pāriet no lokālā pieslēguma

Brīdī, kad esat nolēmuši pāriet uz Tildes Jumis Pro mākoņpakalpojumu un pārnest datus no sava servera uz Tildes Jumis Pro mākoņserverī, Jums darba uzsākšanas soļi būs šādi:

Lai pārnestu datus uz mākoņpakalpojumu, Jums vispirms ir jāizveido datu kopijas:

1 Grāmatvedības un uzskaites datu kopija

Sadaļā Rīki > Rezerves kopiju veidošana. Iesakām izvēlēties pazīstamu faila atrašanās vietu.

2 Tildes Jumis Personāls datu kopija

Pieslēdzieties lokālā pieslēguma Personālam > Iestatījumi > Uzņēmuma iestatījumi > Eksportēt uzņēmuma datus.

Tildes Jumis Pro mākoņpakalpojumu pirmās 30 jums būs iespēja izmantot pakalpojumu bez maksas. Lai uzsāktu darbu, Jums ir jāaizpilda reģistrācijas forma: https://jumis.tilde.lv/Account/LoginForTrial

1 Aizpildiet reģistrācijas formu

Svarīgi ir norādīt aktuālu e-pasta adresi, jo turpmāk šī e-pasta adrese būs Jūsu konta administratora lietotājvārds.

2 Apstipriniet reģistrāciju un distances līgumu

Jums uz e-pasta adresi būs nosūtīts pieteikuma apstiprinājums. Pēc apstiprināšanas Jums ir jāievada uzņēmuma nosaukums, vai, ja pakalpojumu reģistrējat kā privātpersona, tad vārds un uzvārds. Ļoti svarīgi ir nekļūdīties norādot juridisko vai fizisko personu, jo šai personai tiks sagatavots distances līgums un licence, kas ir juridiskais pamats Tildes Jumis pakalpojumu izmantošanai. Piekrītot līguma nosacījumiem Jūs saņemsiet distances līgumu (ļoti svarīgi ir iepazīties ar līguma saturu, Jūsu tiesībām un atbildību).

3 Jauna uzņēmuma pievienošana

Jums ir jāizvēlas iespēja augšupielādēt Tildes Jumis rezerves kopiju, un jānorāda grāmatvedības un uzskaites datu rezerves kopija, kopijai būs paplašinājums.

Tildes Jumis Pro pakalpojums automātiski nodrošina jaunāko versiju, līdz ar to, Jūs varēsiet pievienot tikai datu bāzes kopijas jaunākajā izlaidumā.

Kad būsiet pievienojuši kopiju un nospieduši turpināt, tad Jums būs pieejams lietotāju sagatavošanas logs. Lietotāju sagatavošanas logā Jums ir jānorāda aktuālās lietotāju e-pasta adreses. Piemēram, ja līdz šim Jūsu vai citu lietotāju lietotājs bija Ieva, tad turpmāk lietotājvārds būs ieva@testapiemers.lv. Visi lietotāji saņems e-pastu par to, ka viņi ir pievienoti kā lietotāji uzņēmumā, un, ja vēl nav izveidojuši Tildes Jumis Pro konts, tad jāveic reģistrācija.

Kad būsiet pabeiguši lietotāju sagatavošanu un nospieduši turpināt, tad parādīsies “Uzņēmuma veiksmīgi pievienots” logs. Jums ir jāizvēlas uzņēmuma vadība:

Personāls > Iestatījumi > Uzņēmuma iestatījumi, un tad jāizvēlas Importēt uzņēmuma datus. Jānorāda Personāla datu fails (ar paplašinājumu .zip)

Apsveicam, esat visus uzņēmuma datus pārnesuši Tildes Jumis Pro mākoņpakalpojumā, un turpmāk visiem Jūsu datiem automātiski tiks veidotas drošības kopijas ik stundu, tās tiek glabātas sertificētos datu centros. Lai strādātu ar Tildes Jumis Pro, Jums sākumprogrammā ir jāizvēlas Tildes Jumis Pro, jāizvēlas, kurai Tildes Jumis sadaļai vēlaties pieslēgties: jāievada e-pasts un parole un jāizvēlas uzņēmums (ja Jūsu pakalpojums ir paredzēts vairākiem uzņēmumiem).

Ja ar programmu strādās uzņēmuma darbinieki, kas to nav darījuši līdz šim, tad katram darbiniekam ir jāizveido savs lietotājvārds ar amatam atbilstošām tiesībām.

Veidojot lietotājus, svarīgi ir norādīt aktuālu e-pasta adresi, jo lietotājam būs jāapstiprina lietotāja izveidošana un jāveic reģistrācija. Lai pakalpojuma izmantošana būtu droša, ļoti svarīgi ir izvēlēties drošu paroli un ar savu paroli nedalīties. Pakalpojums uzskaita tikai vienlaicīgos lietotājus, līdz ar to, ja vēlaties, droši varat veidot vairāk lietotājus nekā licencē ir uzrādīts – galvenais, lai no visiem lietotājiem vienlaicīgi nestrādātu vairāk kā licencē norādīts.

Tildes tehniskais atbalsts

 67­ 605­ 757­

jumis@tilde.lv


Darba laiks

no 9:00 līdz 17:00 (darba dienās)

Lūdzam iepazīties ar biežāk uzdotajiem jautājumiem pirms zvanīt