Biežāk uzdotie jautājumi

Tehniskais atbalsts

Pieejams aktīvā abonementa īpašniekiem un ja darbam tiek izmantotas programmu jaunākās versijas.

 67­ 605­ 757­

Darba laiks:

no 9:00 līdz 17:00 (darba dienās)

Juridiskā adrese:

Sporta iela 11, Rīga, LV-1013, Latvija

Jumis Pro, SIA
Reģ. Nr. 42103112933

Darba sākšana

Ja es izvēlos pakalpojumu Jumis, vai manā datorā nekas nav jāinstalē?

Kādā datorā var instalēt risinājumu Jumis un Jumis Personāls? Tehniskās prasības

Vai es varu programmu instalēt vairākos datoros?

Kas ir instalācijas atslēga? Kur to meklēt?

Vai varu ar vienu licenci kārtot grāmatvedības uzskaiti vairākiem uzņēmumiem?

Kā ievadīt atlikumus uzsākot darbu ar sistēmu Jumis?

Lietotāju pārvaldība Jumis sākot ar 08.01.2021

Kā nomainīt instalācijas atslēgu?

Vai risinājums Jumis ir piemērots manam uzņēmējdarbības veidam?

Vai risinājumu Jumis var izmantot viesnīcu un viesu namu uzskaitei vai, piemēram, autoservisu darba uzskaitei?

Vai risinājums Jumis ir piemērots grāmatvedības pakalpojumu sniegšanai?

Vai, sākot darbu ar sistēmu Jumis, ir nepieciešama apmācība?

Cik uzņēmumu var izvietot mākoņpakalpojumā Jumis pamata piedāvājumā (30 EUR + PVN/mēn.)?

Kā sākt lietot mākoņpakalpojumu Jumis?

Datora reģionālie iestatījumi, kas nepieciešami korektai sistēmas Jumis darbībai

Jumis uzsākšana - klienta vides instalācija un kā pieslēgties datu bāzei

Kā izveidot jaunu datu bāzi?

Vai var pārnest datus uz risinājumu Jumis, ja klients līdz šim ir strādājis ar citu sistēmu?

Vai datiem var piekļūt attālināti?

Kā no lokālā pieslēguma pāriet uz Jumis pieslēgumu?

Vai darbam ar risinājumu Jumis ir nepieciešama Microsoft Office programmatūra?

Kā izveidot jaunu datu bāzi lokālajā pieslēgumā?

Vai programmā ir pieejams kontu plāns?

Vai grāmatvedības programmā var uzskaitīt darījumus ārvalstu valūtā?

Vai risinājums Jumis nodrošina atskaišu eksportu uz VID EDS sistēmu?

Kas tiek piedāvāts abonementa darbības laikā?

Vai tiek nodrošināta privātpersonu datu aizsardzība atbilstoši VDAR noteikumiem?

Vai man ir pieejams tehniskais atbalsts?

Kur meklēt atbildes uz neskaidriem jautājumiem par programmas lietošanu?

Vai mani klienti var attālināti pieslēgties risinājumam Jumis un paši ievadīt datus programmā?

Risinājuma Jumis un Jumis Personāls lietošana lokālajā tīklā

Kā atjaunot paroli Jumis lietotājam?

Rēķini un apmaksa

Kas notiek pēc abonementa termiņa beigām?

Vai ir pieejama automātiska risinājuma Jumis rēķinu apmaksa?

Kā rīkoties, ja veicu apmaksu, bet vēl neesmu saņēmis rēķinu un licenci?

Kāpēc saņēmu rēķinu par citu summu, nekā mājaslapā norādītā pakalpojuma Jumis cena?

Apmaksāju rēķinu, norādot nepareizas piezīmes

Kā rīkoties, ja ir apmaksāts rēķins, kas jau ir anulēts?

Kā tiek noteikti priekšapmaksas rēķinu termiņi?

Vēlos atteikties no pirkuma. Kādas ir manas iespējas?

Cik ilgā laikā tiks apstrādāts e-veikalā veiktais pirkums?

Kā varu saņemt priekšapmaksas rēķinu?

Turpmāk risinājumu Jumis vairs nelietošu, bet esmu samaksājis par periodu uz priekšu. Kā varu atgūt naudu?

Kā var palielināt lietotāju/datu bāzu skaitu pakalpojumā Jumis?

Man ir pieslēgts automātiskais maksājums, bet vēlos to atcelt (mainījusies maksājumu karte, mainījies termiņš, vēlos apmaksu veikt citādi). Kā to izdarīt?

Kādu laiku plānoju nestrādāt ar sistēmu, bet pēc tam darbību atjaunot. Kā man rīkoties?

Ko darīt, ja apmaksu veicu no citas fiziskas vai juridiskas personas konta?

Vai var palielināt lietotāju skaitu, kas strādā ar sistēmu Jumis?

Kā var iegādāties abonementu vai pagarināt licenci?

Kā rīkoties, ja vēlos pārreģistrēt savu licenci uz cita uzņēmuma vai privātpersonas vārda?

Kā pārtraukt mākoņpakalpojuma abonēšanu?

Darbs ar sistēmu Jumis

Kas tiek piedāvāts abonementa darbības laikā?

Vai sistēmā varu pielāgot atskaites savām vajadzībām?

Kā veikt kļūdu preču kustībā pārbaudi un labošanu?

Kā izveidot atskaiti, lai redzētu pakalpojumu apgrozījumu noliktavā risinājumā Jumis?

Garantētais atbalsts

Kā pievienot kolonnu svītrkods?

PVN reversā pazīme datu importam/eksportam

Kā grāmatot valūtas konvertāciju?

Telema EDI lietošanas instrukcija

Kā izveidot salīdzināšanas aktu sistēmā Jumis?

MySaldo lietošanas instrukcija

Cik sarežģīti ir mainīt risinājuma Jumis licences veidu?

Kur tiks glabāta izveidotā datu bāze?

Kā programma nodrošina datu aizsardzību?

Vai man ir pieejami jaunākie izlaidumi?

Kas ir reāllaika atskaites, un kam tās vajadzīgas?

Kā pielāgot noliktavas dokumenta izdruku sistēmā Jumis? (Rēķins ir sagatavots elektroniski un derīgs bez paraksta)

Vai risinājums Jumis nodrošina maksājumu uzdevumu importu banku sistēmā un kontu izrakstu importu datu bāzē?

Kā veikt savstarpējo ieskaitu sistēmā Jumis?

Kā izdzēst Jumis datu bāzi?

Vai risinājumā Jumis var norādīt lomas un tiesības?

Kā veikt gadu atdalīšanu?

Kā pievienot papildus bankas kontu noliktavas izdrukā?

Traucējummeklēšana

Sīkdatņu (angļu val. cookies) tīrīšana

Kas nepieciešams, sazinoties ar risinājuma Jumis tehnisko atbalstu?

Instalējot Jumis sistēmas atjauninājuma parādās kļūda 1722

Instalācija: Jumis 2022. gada janvāris V2

Kā atjaunot datus no rezerves kopijas, ja Jumis datu bāzēs jaunināšana notikusi nesekmīgi?

Instalācija: Jumis 2021. gada oktobris

Instalācija: Jumis 2021. gada februāris

Kā augšupielādēt Jumis datu bāzēs rezerves kopijas failu Dropbox kontā

Palaižot Jumis instalāciju parādās kļūda: Error reading setup initialization file

Kāpēc rodas pieslēguma pārrāvumi darbā ar sistēmas Jumis datu bāzi?

Risinājuma Jumis sākumprogrammā sadaļā "Rīki" redzams uzraksts "Nav savienojuma"

Kāpēc risinājumā Jumis pie datuma izvēles neparādās viss kalendārs?

Sistēmas Jumis darbības atjaunošana pēc Windows 10 atjauninājuma

Ko darīt, ja programmā nevaru ievadīt kontējumu?

Ko darīt, ja parādās kļūda 13 pēc pieslēguma datu bāzei

Ko darīt, ja neatveras risinājuma Jumis sākumprogramma?

Kā pieslēgties datu bāzēm ar pamatvalūtu lati (LVL)?

Kāpēc risinājuma Jumis atskaitēs un dokumentos nerādās kopsummas?

Ekrāna mērogošanas iestatīšana korektai sistēmas Jumis darbībai

Kā novērst nepilnību: neizdodas pieslēgties sistēmai Jumis pēc jauninājuma instalācijas

Kā veikt interneta savienojuma testu ar Jumis serveri?

Saite uz sistēmas Jumis aktuālā izlaiduma instalāciju

Kā pārinstalēt Microsoft Access Runtime 2010 komponenti

Kur atrast funkcionālos failus, lai varētu pieslēgties 7.0.122 versijas datu bāzēm?

Padomi

Kā pārnest Jumis un Jumis Personāls datus no viena mākoņkonta uz citu mākoņkontu?

Funkcionālie faili, lai varētu pieslēgties datu bāzei ar versiju 132.

Automātisku datu bāzes rezerves kopiju veidošana Jumī

Kā atkārtoti aktivizēt sistēmu Jumis?

Kā instalēt SQL 2008 R2 Express versijas serveri?

Kā instalēt aktuālo Jumis klienta vidi, ja ir beidzies licences abonēšanas termiņš?

Kā atjaunot Jumis klienta vidi?

Kā nomainīt Jumis instalācijas atslēgu?

Kā atinstalēt Jumi no datora?

Kā pārnest Jumis datus no mākoņrisinājuma Jumis uz lokālo versiju?

Kā pārnest risinājuma Jumis un Jumis Personāls datus no lokālās versijas uz mākoni?

Kā pārnest risinājuma Jumis un Jumis Personāls datus uz jaunu datoru (serveri)?

Kā atslēgt atbalsta pieteikuma formu sistēmā?

Risinājuma Jumis datu bāzes nosaukuma maiņa lokālās instalācijas gadījumā

Kā pielāgot izdrukas lietotāja vajadzībām?

Kā jaunināt sistēmu Jumis uz aktuālo versiju?

Darba sākšana

Kā es varu uzzināt, kurš manā uzņēmumā var pievienot lietotājus Personālam (mākonis)?

Darbinieku imports no EDS (EANG) uzsākot darbu Jumis Personāls

Kas ir Jumis Personāls?

Kam ir paredzēts Jumis Personāls?

Kādas ir galvenās risinājuma Jumis Personāls funkcijas?

Kā jaunināt Jumis Personāls?

Darbs ar Jumis Personāls

Algu kartītes

Algu grāmatojumu veidošana un eksports uz Jumi

Iemaksas pensiju fondos un dzīvības apdrošināšanas summu uzrādīšana

Kā pareizi aizpildīt tabeli, plānoto un faktisko darba laiku?

Vai Jumis Personāls ir paredzēts MUN (mikrouzņēmuma nodokļu) maksātājiem?

Kāpēc risinājumā Jumis Personāls ievadītie darbinieki nav redzami grāmatvedībā un uzskaitē – risinājumā Jumis?

Traucējummeklēšana

Kādēļ nevaru pieslēgties Jumis Personālam (mākonī)?

Kā iestartēt Jumis Personāls, ja tas nenotiek automātiski?

Kāpēc nevaru pieslēgties Jumis Personāls lokālajā tīklā?

Kā iestartēt Jumis Personāls?

Kāpēc lietotājs nevar pieslēgties Jumis Personāls (visu laiku tiek rādīts autorizācijas logs)?

Kāpēc nevar pieslēgties Jumis Personāls (lokālā versija) - parādās paziņojums "Diemžēl radušies sarežģījumi"

Jumis Personāls pārinstalācija caur Windows komandrindu

Kāpēc algu sarakstā netiek aprēķināta atvaļinājuma nauda, ja informācija par atvaļinājumu ir ievadīta darbinieka kartītē?

Kāpēc nesaņemu algu kartītes, kuras grāmatvede sūta caur Jumis Personāls - Sendgrid

Kā pievienot jaunu bankas nosaukumu Jumis Personāls

Kā noskaidrot risinājuma Jumis un Jumis Personāls versiju

Pārnesot risinājuma Jumis datus uz citu datoru, netiek pārnesti risinājuma Jumis Personāls ievadītie dati. Ko darīt?

Rēķini un apmaksa

Kas ir Jumis Personāls Plus?

Kāda papildu funkcionalitāte šobrīd ir Personāls Plus?

Kādas ir atšķirības starp lokālo Personālu, Personālu mākonī un Personāls Plus?

Kā izvēlēties piemērotāko plānu Jumis Personāls Plus abonēšanai?

Ja uzņēmums sniedz grāmatvedības pakalpojumus, kā izvēlēties piemērotāko Jumis Personāls Plus plānu?

Vai risinājumu Personāls Plus ir iespējams izmēģināt bez maksas?

Kā tiek skaitīts darbinieku skaits algu sarakstos Personāls Plus abonementam?

Kā abonēt Personāls Plus?

Kā palielināt Personāls Plus plānu?

Kā samazināt Personāls Plus plānu?

Kāda ir Personāls Plus maksa?

Par kādu periodu ir jāveic apmaksa, uzsākot darbu ar Jumis Personāls Plus?

Vai lokālās versijas lietotājiem ir pieejams Personāls Plus?

Kāpēc Personāls Plus ir pieejams tikai kā mākoņpakalpojums?

Vēlos uzsākt Jumis Personāls Plus abonēšanu, bet rēķinā tiek uzrādīta savādāka summa nekā mājaslapā norādīts, kā rīkoties?

Padomi

Kā izveidot Jumis Personāls uzņēmuma datu kopiju

Jumis Personāls lokālā versija datu pārnešana - divi veidi

Ievads

Kas jādara, lai sāktu lietot Jumis Finanses

Kādam mērķim lietotne Finanses ir paredzēta

Video pamācības

Izdevumu dokumentu apstrāde tīmekļa vietnē Jumis Finanses

Avansu norēķinu apstrāde risinājumā Jumis

Jumis Finanses. Kā pieslēgties risinājumam Jumis Finanses

Jumis Finanses. Datu sinhronizācija ar risinājumu Jumis

Jumis Finanses. Avansu norēķinu personas masveida norādīšana

Jumis Finanses. Digitalizēto dokumentu apstrāde

Jumis Finanses. Dokumentu eksports uz risinājumu Jumis

Piekļuve lietotnēm

Pieslēgšanās tīmekļa lietotnei “Jumis Finanses”

Pieslēgšanās mobilajai lietotnei “Jumis Čeki”

Lietotāju ievade un tiesību piešķiršana

Čeku digitalizēšana un iesniegšana

Izdevumu dokumentu masveida digitalizēšana lietotnē Jumis Finanses

Lietotnes “Jumis Finanses” galvenā funkcionalitāte

Jaunajā tīmekļa lietotnē Jūs varat:

Pirmā sesija lietotnē “Jumis Finanses”

Datu sinhronizācija ar risinājumu Jumis

Digitalizēto dokumentu apstrāde

Svarīgi

Čeku eksports uz risinājumu Jumis

Izdevumu dokumentu eksports uz risinājumu Jumis

Svarīgi

Automātiskā avansu norēķinu izveide Jumī

Automātiskā avansu norēķinu izveide Jumī

Avansa norēķina pamatinformācijas aizpildīšanās kārtība

Attaisnojuma dokumentu tabulas aizpildīšanās kārtība Jumī

Kontēšanas sagataves aizpildīšanās kārtība

Nederīgie čeki

Nederīgie izdevumu dokumenti

Atkārtota datu sinhronizācija ar risinājumu Jumis

Atkārtota datu sinhronizācija ar risinājumu Jumis