Mainīgā tehnoloģiju pasaule un mēs

12.09.2016.

Diāna Čunčule, SIA Tilde Valodas sistēmu biznesa vadītāja

Mēs dzīvojam dinamiskā un interesantā laikā, kad valda patērētājs, saturs un tehnoloģija. Notiek daudz pārmaiņu — saturs un tehnoloģijas kļūst arvien pieejamākas, līdz ar to mainās lietotāju lietošanas paradumi un notiek pāreja no personīgo datoru (PC) orientētas vides uz mobilo vidi. Šis ir izaicinājumu un iespēju pilns laiks gan patērētājiem, gan arī produktu un pakalpojumu radītājiem.

Ja agrāk informācijas tehnoloģijas attīstījās korporatīvajā vidē un tad tās adaptēja personīgajam lietojumam, tad tagad šī tendence ir pretēja — jaunās tehnoloģijas un digitālā pieredze uzņēmumos ienāk tieši no patērētāju vides.

Tas, ko un kā mēs, būdami lietotāji, izmantojam ikdienā, rada arī pārmaiņas mūsu darba vidē. No personīgajiem datoriem pārceļamies uz mobilo vidi: arvien vairāk vēlamies piekļūt informācijai un dalīties ar to neatkarīgi no vietas un vides, kurā darbojamies (viedtālrunis, planšete vai dators). Tādēļ arī programmproduktu ražotājam ir izaicinājums pielāgoties un būt soli priekšā, lai spētu nodrošināt saviem lietotājiem nepieciešamo atbalstu tur, kur viņi to vēlas. No plaša lietojuma programmproduktiem notiek pāreja uz tiešsaistes pakalpojumu sniegšanu un atsevišķu lietotņu (App) izstrādi.

Liels atbalsts ir mākoņskaitļošanas pakalpojumi, kas sniedz iespēju nodrošināt šo mobilitāti. Uzņēmumiem ir jābūt īpaši gataviem uz jauninājumiem, jo ir jāmaina virkne iekšējo procesu un jāpārfokusē akcenti, lai spētu iekļauties esošajā straujajā vidē, sākot ar komunikāciju un beidzot ar IT procesiem.

Mūsdienu informācijas pieejamības laikā saturs ir karalis. Tas, kā mēs uzrunājam patērētājus, kā uzklausām viņu atsauksmes un iesaistām viņus savu produktu un pakalpojumu izstrādē, ir ļoti nozīmīgi ikvienam uzņēmumam. Ja lietotāji kādu no risinājumiem vai pakalpojumiem neizmantos savā ikdienā, tad kādēļ to būtu vērts ieviest tālāk arī biznesa vidē. Vai arī — ja nebūs apmierināti ar mūsu produkta iespējām —  vai nedalīsies ar savu pieredzi tālāk sociālajos tīklos.

Mūsu, Tildes Biroja komandas, uzdevums ir nodrošināt šajā mainīgajā digitālajā vidē valodas atbalstu, jo tā ir būtisks instruments, lai radītu, dalītos un iesaistītu.


Dalies

Tehniskais atbalsts

Pieejams aktīvā abonementa īpašniekiem un ja darbam tiek izmantotas programmu jaunākās versijas.

 67­ 605­ 757­

Darba laiks:

no 9:00 līdz 17:00 (darba dienās)