Jaunums: ierosinājuma forma

21.01.2020.

Ja vēlaties iesniegt ierosinājumu sistēmas Tildes Jumis pašreizējo funkciju uzlabošanai vai jaunas funkcijas ieviešanai, aicinām turpmāk šajā nolūkā aizpildīt ierosinājuma formu.

Aizpildiet to, noklikšķiniet uz Nosūtīt pieteikumu, un veidlapa nekavējoties tiks nosūtīta mūsu komandai.

Pieteikumu apstrāde

Katra kalendārā mēneša laikā saņemtie pieteikumi par uzlabojumiem vai jaunu funkcionalitāti tiks izvērtēti nākamā mēneša sākumā. Pieteikumu izvērtēšanā tiks ņemts vērā gan tas, cik daudziem klientiem šis jautājums ir aktuāls, gan arī tā nozīmīgums sekmīgam darbam ar sistēmu.

Pieteikuma formā jāsniedz minimālais informācijas apjoms, kas nepieciešams kvalitatīvai un ātrai pieteikumu analīzei.

Padziļinātas pieteikumu analīzes nepieciešamības gadījumā sistēmas Tildes Jumis komanda sazināsies ar pieteikuma ieteicēju informācijas precizēšanai.

 

Ieteikumi pieteikuma aizpildīšanai

Pieteicējs: Jānorāda pieteikuma iesniedzēja vārds, uzvārds un e-pasta adrese.

Par produktu: Atzīmējot izvēles rūtiņu, jānorāda, par kuru produktu tiek iesniegts pieteikums.

Ierosina: Jānorāda tēma, kurai visprecīzāk atbilst ierosinājums, un maksimāli precīzi jāapraksta, kas un kādam nolūkam ir nepieciešams vai noderīgs un kas to izmantos.

Jo funkcionalitāte ir aktuāla: Jānorāda darbības nozare un darbinieku skaits uzņēmumam, kuram šī funkcionalitāte ir nepieciešama. Ja uzņēmums ir grāmatvedības pakalpojumu sniedzējs, jāizvērtē, vai funkcionalitāte ir nepieciešama uzņēmuma klientiem vai pašam grāmatvedības pakalpojumu sniedzējam, atbilstoši izvēloties klientu vai sava uzņēmuma darbības nozari. Ja funkcionalitāte ir vienlīdz svarīga gan grāmatvedības pakalpojumu sniedzējam, gan viņa klientiem, tas jānorāda ierosinājuma aprakstā, bet nozare un darbinieku skaits jānorāda grāmatvedības pakalpojumu sniedzējam.

 


Dalies:
Atpakaļ