05.04.2012.

Tilde ir vadošais plaša lietojuma datorprogrammu izstrādātājs Baltijā. Izmantojot jaunākās tehnoloģijas un 20 gadu laikā uzkrāto pieredzi, veidojam risinājumus, kas atvieglo ikdienas darbu tūkstošiem datorlietotāju.

Nepārtraukti mēs rūpējamies par vietējo vērtību saglabāšanu un attīstību globālajā sabiedrībā. Valoda, kultūra un informācija — tās ir mums svarīgas vērtības. Mēs strādājam kopā ar tiem, kuri domā un jūt līdzīgi mums.

Aicinām pieteikties darbā klientu apkalpošanas speciālistu:

Pienākumi

  • Klientu apkalpošana (atbildēšana uz klientu jautājumiem pa tālruni un e-pastu, problēmjautājumu risināšana)
  • Abonementu un nomas līgumu pagarināšana
  • Mārketinga un pārdošanas aktivitātes pa tālruni
  • Klientu reģistrēšana, klientu datu uzturēšana un atjaunošana
  • Masveida saziņa ar klientiem un tās organizēšana 
  • Piedalīšanās pārdošanas un mārketinga darbā (semināru, citu pasākumu un konferenču organizēšana)

Prasības kandidātiem

  • Prasme efektīvi sazināties ar klientiem
  • Precizitāte un patstāvība
  • Labas datorzināšanas
  • Latviešu, krievu (vēlams — angļu) valodas zināšanas

Mēs piedāvājam

  • Iespēju sasniegt profesionālo izcilību
  • Lielisku kolēģu atbalstu
  • Jūsu darba rezultātu novērtējumu
  • Motivējošu atalgojumu un sociālās garantijas

Ja jūs ir ieinteresējis mūsu piedāvājums, pieteikuma vēstuli un CV lūdzam sūtīt uz darbs@tilde.lv.

fakss: 67 605 750

tālrunis uzziņām: 67 605 001

Sazināsimies ar kandidātiem, kurus aicināsim uz pārrunām klātienē.