Bieži uzdotie jautājumi


Iegāde

Lietošana

 

 

Tildes Biroja atbalsts
Tālrunis: +371 67 605 722;
E-pasts: birojs@tilde.lv
Darba laiks: no 10.00 līdz 17.00 (darba dienās)
 

Svarīgi, sazinoties ar atbalsta speciālistiem!

Kāda licence man ir jāiegādājas?
Detalizēts apraksts par licenču veidiem ir pieejams šeit.

Vai tiek piemērotas īpašas atlaides izglītības iestādēm?
Izglītības iestādēm tiek piemērota 25% atlaide. Vairāk par to, kuras organizācijas un iestādes ir tiesīgas iegādāties Tildes produktu EDU versijas, lasiet šeit.

Vai var iegādāties Tildes Biroju e-veikalā?
Piedāvājam iegādāties Tildes Biroju privātpersonām un uzņēmumiem. 

Cik maksā Tildes Birojs?
Tildes Biroja cenas atšķiras atkarībā no tā, vai esat individuālais lietotājs vai juridiska iestāde. Cenas skatiet šeit.

Kas ir aktivizēšana?
Aktivizēšana ir Tildes Biroja reģistrēšana Tildes serverī, lai saņemtu papildu iespējas: jauninājumus un internetā pieejamus pakalpojumus. Aktivizēšana tiek prasīta, kad tiek izmantotas Tildes Biroja piedāvātās tiešsaistes iespējas — jauninājumi un Tildes Biroja reģistrēšana.

Kā notiek Tildes Biroja aktivizēšana, ja tas tiek pārinstalēts? Vai ir iespēja atkārtoti ievadīt kodu?
Tildes Biroja aktivizēšanu var veikt pēc Tildes Biroja atkārtotas uzstādīšanas vai pārinstalēšanas — to var aktivizēt un veikt pārinstalēšanu tik bieži, cik tas ir nepieciešams. Tajā pašā laikā sabiedrība Tilde patur tiesības bloķēt produkta atslēgas, kuras tiek izplatītas pirātiskā ceļā.

Kā var reģistrēt Tildes Biroju?
Tildes Biroju var reģistrēt elektroniski. Lai reģistrētu Tildes Biroju, noklikšķini uz izvēlnes Tildes Biroja reģistrēšana, kas atrodas Tildes Biroja programmu grupā. Reģistrēšana dod iespēju saņemt bezmaksas tehnisko atbalstu, kā arī informāciju par īpašiem piedāvājumiem un akcijām.

Vai Tildes Birojs nodrošina 64 bitu platformas atbalstu?
Tildes Birojs nodrošina 64 bitu Windows, 64 bitu MS Office un 64 bitu OS X atbalstu.

Kad sākas Tildes Biroja abonementa termiņš?
Abonementa termiņš sākas no licences izdošanas brīža.

Vai klientam parādīsies paziņojums par abonementa termiņa beigām?
Abonēšanas perioda beigās lietotāji saņems informāciju par to, ka ir jāpagarina abonements, lai saņemtu visus jauninājumus.

Kas notiek pēc abonementa termiņa beigām?
Tildes Birojs beidz funkcionēt.

Kādas ir programmatūras tehniskās prasības?
Dators ar procesoru, kas ekvivalents vai jaudīgāks par Intel Pentium III 1 GHz; Microsoft Windows 8.1, Microsoft Windows 10 vai atbilstoša jaunāka versija, Mac OS X 10.14 vai jaunāka versija

Kurās programmās darbojas pareizrakstības pārbaude?
Tildes Biroja pareizrakstības un gramatikas pārbaude Windows vidē tiek piedāvāta šādām programmām: Microsoft Office, OpenOffice, LibreOffice. Mac vidē teksta labošanas rīki ir pieejami programmās, kas izmanto OS X iebūvēto gramatikas un pareizrakstības pārbaudi, kā  arī MS Office 2016 un 2019 programmās.

1. Svarīgi! Noteikti jāpārliecinās, ka Tildes Birojs ir atinstalēts te: Control panel -> Programms and features. Ja Tildes Birojs nav atrodams, jāizpilda otra darbība.
2. Jālejupielādē un jāatarhivē fails BirojsEstimatedSize2.zipno atarhivētās mapes tas jāpalaiž ar administratora tiesībām. Tiks izpildītas automātiskās komandas komandrindas logā. Pēc sekmīgas izpildes komandrindas logs pazudīs.
Pēc tam atkārtoti jāpalaiž Tildes Biroja 2016 instalācija.