Aicinām pieteikties darbā klientu apkalpošanas speciālistu

Pienākumi

  • Klientu apkalpošana (atbildēšana uz klientu jautājumiem pa tālruni un e-pastu, problēmjautājumu risināšana)
  • Abonementu un nomas līgumu pagarināšana
  • Mārketinga un pārdošanas aktivitātes pa tālruni
  • Klientu reģistrēšana, klientu datu uzturēšana un atjaunošana
  • Masveida saziņa ar klientiem un tās organizēšana 
  • Piedalīšanās pārdošanas un mārketinga darbā (semināru, citu pasākumu un konferenču organizēšana)

Prasības kandidātiem

  • Prasme efektīvi sazināties ar klientiem
  • Precizitāte un patstāvība
  • Labas datorzināšanas
  • Latviešu, krievu (vēlams — angļu) valodas zināšanas

Mēs piedāvājam

  • Iespēju sasniegt profesionālo izcilību
  • Lielisku kolēģu atbalstu
  • Jūsu darba rezultātu novērtējumu
  • Motivējošu atalgojumu un sociālās garantijas

Ja jūs ir ieinteresējis mūsu piedāvājums, pieteikuma vēstuli un CV lūdzam sūtīt uz darbs@tilde.lv.

fakss: 67 605 750

tālrunis uzziņām: 67 605 001

Sazināsimies ar kandidātiem, kurus aicināsim uz pārrunām klātienē.