Aicinām pieteikties darbā klientu apkalpošanas speciālistu
Pienākumi
- Klientu apkalpošana (atbildēšana uz klientu jautājumiem pa tālruni un e-pastu, problēmjautājumu risināšana)
- Abonementu un nomas līgumu pagarināšana
- Mārketinga un pārdošanas aktivitātes pa tālruni
- Klientu reģistrēšana, klientu datu uzturēšana un atjaunošana
- Masveida saziņa ar klientiem un tās organizēšana
- Piedalīšanās pārdošanas un mārketinga darbā (semināru, citu pasākumu un konferenču organizēšana)
Prasības kandidātiem
- Prasme efektīvi sazināties ar klientiem
- Precizitāte un patstāvība
- Labas datorzināšanas
- Latviešu, krievu (vēlams — angļu) valodas zināšanas
Mēs piedāvājam
- Iespēju sasniegt profesionālo izcilību
- Lielisku kolēģu atbalstu
- Jūsu darba rezultātu novērtējumu
- Motivējošu atalgojumu un sociālās garantijas
Ja jūs ir ieinteresējis mūsu piedāvājums, pieteikuma vēstuli un CV lūdzam sūtīt uz darbs@tilde.lv.
fakss: 67 605 750
tālrunis uzziņām: 67 605 001
Sazināsimies ar kandidātiem, kurus aicināsim uz pārrunām klātienē.