Sazināties ar Tildes klientu atbalsta centru

Ja jautājums ir saistīts ar programmas Tildes Birojs darbības problēmām, zvanot vēlams atrasties pie sava datora. Ieteicams, lai pie rokas būtu produkta instalācijas disks un lietotāja dokumentācija.

Var tikt prasīta šāda informācija:

  • Tildes Biroja instalācijas atslēga (norādīta uz programmprodukta licences)
  • Tildes Biroja versija. Versijas numurs ir norādīts uz produkta iepakojuma.
  • Izmantotā operētājsistēma (Windows XP/Vista/Windows 7/Windows 8/Windows 10/Mac OS X 10.9.5 vai kāda cita versija)
  • Izmantotā Microsoft Office, OpenOffice, Libre Office vai citu programmu komplekta versija (Office 2003/2007/2010/2013, OpenOffice 3.3, LibreOffice 3.3 vai cita versija)

Elektroniskais pasts

Ja sūti vēstuli pa elektronisko pastu, tajā precīzi un sīki apraksti problēmu, pēc iespējas sniedzot atbildes uz iepriekš minētajiem jautājumiem. Laukā "Tēma" vēlams īsi formulēt problēmas būtību.